martes, agosto 29, 2006

Cataratas

Modelo: Canon PowerShot S2 IS
Objetivo 6.0 - 72.0mm
Long. focal: 6.0 mm
Exposición: 1/5 sec.
Apertura: f 8.0
Flash: Inactivo
ISO: 50
Subiendo por un camino vi este riachuelo y me acordé de unas fotografías que vi en una revista turística dónde el agua parecía tener movimiento en las mismas páginas y el entorno estaba congelado. Yo quería copiar el mismo efecto. Así que conseguí lo que teneis en vuestro monitor.
Lanzo la pregunta la millón: yo augmenté el tiempo de exposición, pero cerré la apertura, para que no se quemara..., ¿es el procedimiento correcto? ¿Hay otras maneras? ¿Es mejorable (sí)?

6 Comments:

Blogger Cèsar Pasadas said...

Millorable no sé...depenent del que fotografies. A mi m'agrada, però potser, i ja que l'element protagonista és l'aigua, manca una mica de caudal (però això no és culpa teva òbviament). El procediment que has seguit ja està bé...Jo en alguna ocasió, porto un tros de paper vegetal molt prim, i allargo l'exposició per a que en doni temps de passar per davant l'objectiu el paper un moment, quedant així un efecte boira de bosc, molt agraït.

1:57 p. m.  
Blogger Mingo said...

A mi me gusta mucho como te ha quedado la imagen, dá la sensación de ver el agua correr, y el verde tan impresionante que has conseguido, te felicito. Saludos

4:49 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Yo he hecho alguna parecida usando un filtro neutro para poder alargar el tiempo de exposición un poquito más, aunque a veces es mejor no pasarse mucho con el efecto. Me gusta como te ha quedado esta.

Saludos!

8:03 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Te ha quedado genial. El verde es precioso. Y el caudal, sedoso. Me gusta mucho.

7:22 p. m.  
Blogger eb | em said...

Hola Fnowp, he arribat fins aquí des del blog de Morgia y les teves fotografies em semblen molt interessants, tot i que veig que has començat amb les fotos fa relativament poc, es nota que tens moltes ganes d’aprendre. A més a més m’ha sorprès veure les dades del exif que utilitzes la mateixa càmera que jo, y això m’agrada perquè et podré “espiar” una mica i aprendre jo també. M’he permès el luxe d’afegir-te a la meva llista d’enllaços per que així es mes fàcil per a mi arribar fins aquí per gaudir-ne. Si tens alguna mena d’inconvenient, fes-m’ho saber i el llevaré. Al mateix temps et convido a passar-te per el meu blog per deixar la teva opinio-critica-comentari sempre que et vingui de gust.

I per començar amb bon peu, vaig a donar-te la meva opinió sobre aquesta imatge tan maca.
Jo personalment hagués modificat una mica l’enquadrament, deixant fora la part de dalt més lluminosa, i afegint una mica mes d’aigua a la part de baix. Al fer això, eliminem el perill de cremar-la i poder així, donar-li una mica menys de velocitat per fer l’aigua una mica més sedosa.

Be, es la meva opinió, i con també soc molt “novato”, no cal que et refiïs gaire!
Fins aviat.

7:22 a. m.  
Blogger JOAN GONZÁLEZ_MIRATGES said...

Primero cambia el título, "cascada o pequeños saltos de agua"
usaste trípode? estas compactas estan limitadas a f8 de diafragma con lo que no es suficiente si hay mucha luz en el ambiente, mírate alguna de las míasm están tomadas a las 7 se la mañana con poca luz ambiente. "saltos en areste"
necesitamos una reflex...

salut. Joan

2:33 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home